myskväll...

 
Vid senaste turen till Ittala fick två Alvar Aaltolyktor i grått följa med mig hem och pryder just nu bordet i vardagsrummet tillsammans med en annan lykta från Ittala...


Söndagen har rullat på i vanlig takt och vid sextiden var det nystädat, nytvättat, nybäddat, nyhandlat, nydiksat, nybakat, nytränat, nyduschat, nypackat och nyätet hemma hos mig. Nu väntar den sista av de tre filmer vi hyrde i fredags. Hyrde Inception, SALT och Unthinkable. Den första var riktigt bra som alltid nuförtiden när Leonardo Di Caprio är med ;) Just nu rullar Unthinkable men jag har inte riktigt hängt med då jag suttit och surfat runt bland mina favoritbloggar istället *haha*  ;)

Men nu väntar en riktigt lång och mysig kväll med Mr. Right då jag åker iväg på tjänsteresa imorgon och inte kommer hem förrän på torsdag kväll. Denna gång väntar några dagar i Norrköping som jag hört ska vara en fin stad, hoppas på att hinna se lite av den även om det blir på kvällstid. Dessutom väntar en vinkväll och lite panduroshopping inför bröllopet. So wish me good luck! ;)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0