skidpremiär...

 
Jag vid gott mod just vid början av slingan...


Medan Tour de Ski är i full fart på tv plockade jag och R ner våra skidor från vinden och begav oss ut till Obbola för lite egen skidåkning men jag är verkligen ingen Charlotte Kalla och kommer aldrig bli och lika glad är jag förde, korvgrillningsdelen är mer min grej även om det är härligt att vara ute ;) Tror jag håller mig till IKSU till största del, kanske lyckas hitta mig ett par bra träningsskor i veckan så jag kan börja köra lite annat än simning då det känns rätt bra i kropp och själ. Inga sjukdomar som verkar vara på gång här inte ;)

Nu är vi äntligen hemma i alla fall och ska väl strax ta och sätta igång med lördagens goda som blir spett med morotssallad *gott gott*


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag håller med när det gäller plogningen! Verkligen uruselt! Tacka vet jag Skellefteå!



Skönt med skidpremiär! Jag fick ett par nya skidor för 3-4år sen men de står bara och dammar i förrådet..måste ta tag i det känner jag :)

2011-01-09 @ 15:00:52
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja i Skeå upplever jag det som bättre i alla fall. Jag reagerade likadant som dig när jag flyttade hit..men nu är man väl tragiskt nog van att det är på det här viset.



Ska absolut ut och åka lite skidor någon dag! Och som du säger skulle det vara trevligt med lite fika längs vägen :)

2011-01-09 @ 15:52:12
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0