nu är jag igång...


Mina nya träningsskor från Reebok som jag investerade i helgen funkade alldelles utmärkt på mitt första stepmuskelpass någonsin. Nu fattas bara ett par nya tights och en tunnare tröja för att hålla min lilla rygg varm...


Så var snart onsdagen förbi och jag har knappt kunnat röra mig under dagen då jag har en fruktansvärt ond träningsvärk i bägge lår och den bakre regionen ;) Var på mitt första Stepmuskelpass någonsin och på mitt första steppass på ett helt år igårkväll, och givetvis fanns mina "älskade" utfall tidigt i passet så mina ben var minst sagt som gele när jag rattade hem från passet. Men vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga :)

Måste säga att det känns som att det går bra med mitt nya liv :) Jag sover, jobbar, äter, tränar och bröllopsplanerar. Ekkorrhjulet snurrar med andra ord som aldrig förr. 

Har inte vägt mig än, så i veckan måste jag försöka investera i en ny våg, för att få svart på vitt om mina nya rutiner gett resultat. Har i alla fall tränat i stort sett varannan dag sedan jag drog igång, inte ätit godis eller fikat och dessutom reducerat intaget av kolhydrater till kanske 10 procent av det jag åt innan. Måste säga att det verkligen går över förväntan och jag känner mig verkligen superduktig, vilket min blivande också påpekar lite då och då till min stora lycka :)

Nu väntar sängen då jag varit så trött så trött idag (fnittrigt på jobbet med andra ord). Hoppas på att få en härlig massage av min andra hälft nu, får väl se om jag lyckas övertala honom ;)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste också införskaffa nya skor! Mina gamla Reebook såg ut sådär i modellen men de har gjort sitt! Var köpte du dom? Och för hur mycker? :)

2011-01-19 @ 22:57:06
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0