lördagen...

Som i tidigare inlägg är det fullt upp hela tiden och inspirationen för att blogga finns väl inte riktigt där just nu även om jag verkligen vill ha med hela bröllopsbiten för att kunna kika tillbaka på det senare. Har dessutom inte en endaste bild att bjuda på idag! Känner även att jag skulle behöva skriva av mig på en lite djupare nivå men vågar inte riktigt då ni som läser blir allt fler vilket i och för sig bara är roligt :) Jag är bara rädd att "informationen" ska hamna i fel händer så jag varit med om förr...

Dagen har i alla fall gått på löpande band och började när klockan ringde prick nio i morse. Det var bara att göra sig i ordning, gå en snabb tur med Falcon och sedan ta sig till IKSU för ett pass med stepmuskel. Det var en härlig känsla när jag gick därifrån även om jag inte satte ett endaste set där man ska ta sig över brädan *haha* Det kändes bättre än sist i alla fall så jag kanske kan omvändas från bodysteppare till stepmusklare i alla fall ;) Övning ger färdighet som man brukar säga, kanske måste boka en plats till imorgon också ;)

Här i Umeå har det i alla fall varit ett fantastiskt vårväder så när jag duschat och ätit lite gick jag och R ut på en långpromenad i solen :) Väl hemma har jag hängt framför teven där det ena skidsporten avlöst den andra och bröllopspysslat under tiden :) Medan jag sysselsatte mig med bröllopet tog min älskade tag i dagens middag. Jag nämner ofta hans svagheter men nämner sällan hur fantastisk han faktiskt är, det finns ju trots allt en anledning till varför jag gifter mig med honom ;)  Så hädanefter ska jag bli bättre på det!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0