vår bröllopsresa...

 
  
Bali, Kroatien, New York eller Tunisien, ja vart kommer vi hamna på vår bröllopsresa? Bilderna är såklart googlade...


Så var årets sjätte dag snart avverkad och om jag ska vara ärlig har vi inte gjort speciellt många knop. Känner mig smått mör i kroppen efter gårdagens premiärpass så det blev ingen skidtur idag även om det varit möjligt men imorgon när R jobbar (haha) blir det minsann ett nytt pass på IKSU, nu jäklar ska jag i bröllopsform ;)

Dagen har jag mestadels spenderat med en av de alla böcker som jag lyckats samla på hög. Har dessutom lagt ner mycket tid på det där bröllopet och denna gång tittat på vart vi ska åka på vår bröllopsresa. Ena veckan vill jag på en storstadssemester, nästa till Bali och ibland känner jag bara för en resa på kort avstånd. Senaste veckan har allt pekat på Bali men nu tvekar jag ännu en gång. Priset är väl egentligen av mindre betydelse men ingen kan sticka prisskillnaderna under stolen för de olika resemålen. En resa till Bali med två veckors härlig värme går på minst 32 000 kr medan en likvärdig resa till Kroatien går på minst 15 000 kr. Nåja, vi hinner fundera lite till innan vi behöver boka något men en resa ska det bli ;) 


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: veronica

Tomme och Annika var till Kroatien och tyckte det var jättebra. New York skulle jag nog välja:)

2011-01-08 @ 10:10:46
Postat av: Cicci

Jag har varit både på Bali och i Kroatien. Båda resmålen är fantastiska, men Bali är så mycket bättre!! Men ni får med största säkerhet en underbar resa var ni än väljer att åka.



Kram

2011-01-08 @ 14:00:16
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0