1 månad som gifta...


En av förstoringarna är denna som jag bara älskar. Det blev så himla bra med bron i bakgrunden. Precis som jag föreställt mig :)


Idag kan min man och jag stoltsera med att vi varit gifta i en hel månad. Tiden springer verkligen iväg känns det som men man få försöka ta tillvara på den än mer.

Bilderna från vår fotograf har kommit och vad kan man säga, har hittat en hel del fint och faktiskt redan skickat iväg för förstoringar :) Är dessutom i full fart med att tillverka en fotobok och tackkort. Så himla kul :)


/U

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

vad härligt att vara gifta! :)

2011-07-26 @ 19:47:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0