bröllopsfesten...


  
  

God morgon onsdag! Känns lite dagvilt här men imorgon är det dags att återgå till vardagen med jobb och förbättrade rutiner där både hälsa och hushåll ingår. Har redan hunnit städa det fläckfritt här hemma och sitter nu och funderar på den där bulldegen men tror att jag saknar lite ingredienser. Fick sovmorgon och slapp morgonpromenaden denna dag *skönt*. Har dock tänkt mig en riktig långis ikväll då temperaturen och luften är riktigt behaglig efter både regn och åska igår och inatt.

Tänkte att jag skulle bjuda på några bilder från festen också som hölls på Grytnäs Herrgård i Kalix. Kan tyckas tråkigt att jag inte lägger ut bilder på våra gäster men anser mig inte ha rätten till det även om det antagligen skulle vara okej för flera stycken, men här är ett litet smakprov och jag är verkligen supernöjd med hela våran dag med allt från mat och dryckt till spex, tal och dans :)


/U

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vilka underbara bröllopsbilder du bjuder oss på! Tycker att det är ursnyggt med ett svart band i midjan!



Ett stort grattis till er båda!



Kraam /Katta

2011-07-13 @ 19:29:37
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Vilka fantastiska fina bilder och vilken fest jag har hört att det var:) Vad roligt att både ni och gästerna verka ha haft det hur trevligt som helst,



Såg att du redan fått in en massa bilder, har några stycken jag också från kyrkan även fast jag hade hoppats att de skulle vara lite bättre än vad de är så skall ni få dem ( så får ni göra vad ni vill med dem senare! :)). Vill redigera vissa först dock så det kan dröja ända till hösten då det är mycket nu. Ni får ha en fortsatt fin sommar, och ni var mycket fina på er dag och att kärleken strålade mellan er fanns det inte någon tvekan om! :D

Ha det bra nu!

Kram /jenny

2011-07-14 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0