brudgummens outfit...


Min fina man i sin nya kostym.
Skjorta, väst, kravatt och snusnäsduk i vitt hyrde vi från samma ställe som sålde och sydde om min brudklänning...


Så var det ny vecka och vi är redan inne på tisdag. Var lite busig i förmiddags och åkte till frisören och både lossade hårförlängningen och klippte mig rätt ordentligt utan att förvarna min man, så vi får se hur reaktionen där hemma blir när jag kommer hem *hihi*

Snart har vi "alla" bilder hemma hos oss och då kan jag äntligen få fortsätta med lite bröllopspyssel. Måste säga att jag saknar att sitta och drömma och fantisera om allt men slutresultatet blev ju så himla mycket bättre än vad vi hade kunnat drömma om och jag tror knappast att vi hade kunnat göra det bättre.

Visst finns det småsaker som jag önskar att vi sluppit men efter att ha kollat runt är det typ ingen som märkt av dom små tabbarna som blev. Som exempel kan jag nämna att vår soloartist aldrig fick möjlighet att öva med den kantor som kyrkan valde ut så ni kan väl föreställa er vad som hände även om vår solist räddade upp situationen så gott det gick. Denna tabbe som jag tycker var värst var det faktiskt knappt någon som ens lade märkte till så det känns ju super! :D


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0