cyprus by day...

   
Det som talar för en ny resa till Cypern någon gång är att det i huvudsak är rent och snyggt överallt. Att det dessutom serveras mängder av tzatziki och halloumi gör inte saken värre...


God morgon på er! Är en rikitig segis idag och trots att jag hade medvind till jobbet idag gick det riktigt tungt och slog nog rekord i maxtid till jobbet :D Vet inte om det är det lite smårisiga vädret det beror på eller om det är något annat. R längtar mest tillbaka till sol och värme för det har verkligen skett ett väderomslag här uppe den senaste veckan och det känns som att det börjar närma sig höst men desto lättare känns det att sitta inne på ett kontor hela dagarna :)

Min inspiration till att fota var inte på topp under vår utlandsvistelsen så därav blev det inte så jättemycket av den varan. Det blev däremot mycket träning utan att det var planerat då hotellet vi bodde på hade den typen av faciliteter. Körde Aquapower varje dag och måste säga att det var ett ganska trevligt break i solningen :)

Idag fortsätter mitt nya liv som jag skrev på ansiktsboken under gårdagen så efter ett dagsverke blir det att snabbt ta sig hem för en lätt middag och sedan iväg för lite utomhusträning så till vida att regnet håller upp :)


/U


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag och Kosta tog också en smekmånadsresa till Cypern precis efter bröllopet. Vi tyckte däremot inte att det var så charmigt. Grekland är betydligt mer tilltalande ;-)

2011-07-26 @ 20:29:14
URL: http://www.renaramagrekiskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0