dagens morgonpromenad...

  
Regnet har fullkomligt öst ner hela natten så det var ordentligt blött på dagens morgon- promenad så det var tur att både jacka och långbyxor hade åkt på...


Det har gått lite segt med mina långpromenader efter semestern men det tar sig. Känns som allt jag hade byggt upp innan semestern har förfallit men nu är det bara börja om på ny kula, skulle vara kul om jag lyckades så pass att jag kommit igång och springa ordentligt innan snön ligger på backen.

Träffade på en gammal kollega från verket ute på ön där dom bor så det blev en promenad blandat med både nytta och nöje :) Ska snart åka och handla lite, vår lilla utflykt blir flyttad till morgondagen så då tänkte jag passa på och baka dom där bullarna jag surrat om. Måste snabba på lite för ikväll blir det mest troligt middag och bio :) Vad hittar ni på en dag som denna?


/U

Kommentarer
Postat av: Josefine

oki, ja de gör förbannat ont att slå/knäcka av dom :/ ...vill du nu fortsätta så har du Nail Design School i Umeå, största salongen. Jättegulliga tjejer som jobbar där :)

2011-07-16 @ 22:52:18
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, det är verkligen en superinvestering. Så mycket roligare att fota med en bra kamera. :)



Funderar på att antingen köpa ett 55-250 eller ett 18-250. Är lite i valet och kvalet, så får se..

2011-07-17 @ 21:02:50
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0