de sista semesterdagarna...

Tanken med våra sista semesterdagar var ju som jag tidigare skrev om att bila igenom den norra delen av Norge. Tyvärr lyckades vår A/C pajja lagom till sommaren och dessvärre är alla tider hos volvoverkstaden uppbokade till och med mitten av augusti men men, inte så mycket att göra åt den saken. Bye bye tusenlappar säger jag bara, så jäkla tråkig utgift :(

Även om det inte blev någon biltripp känns det dock inte alltför tråkigt då både maken och jag varit rätt slut efter all uppståndelse tidigare. Vi har ju inte direkt legat på latsidan därhemma heller utan stressat runt för att hinna träffa alla så mycket som möjligt så om vi vill ligga på sofflocket de sista dagarna så kommer jag gladeligen göra det utan dåligt samvete :) 

Idag ska vi ta till vara på en av de sista dagarna genom att ta en tripp till havet för lite sol och bad. Bäst att passa på att försöka underhålla den lilla färg vi fick i medelhavet nu när det är så bra väder :) Har hunnit vara ut på långpromenad eller så långt det går att gå med dessa små varelser i solen och nu väntar vi bara på att den sista maskinen med tvätt ska bli färdig så kan vi åka iväg :)


/U

Kommentarer
Postat av: Tindra

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 14:31:56
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0