en tjejklassiker...

 
En trött Ullis efter ett zumbapass inne i stan...


God morgon fredag! Ska strax bege mig iväg till jobbet och min andra dag efter semester men ville bara kika in här lite snabbt :) Känner att jag gjorde att bra val när jag valde att avsluta min semester mitt i veckan och inte behöva kämpa mig igenom första veckan efter semestern, så ikväll blir det fredagsmys ;)

Gårdagens zumbapass var i alla fall superroligt, men jag vet inte riktigt om det här med att skaka rumpan är min grej men nu ska jag och S köra gympa på måndagar och zumba på torsdagar till dess att passen utomhus avslutas :) Min målsättning är i alla fall att komma igång med två gruppass i veckan och kanske ett ordentligt konditionspass för att komma igång med löpträningen så det hade ju varit riktigt bra :) Har ju ganska höga målsättningar och om tjejmilen går bra har jag dessutom funderat på att ge mig i kast med tjejklassikern. Känns verkligen som att det är något man bör ha gjort innan man dör men hey, jag är ju ung, med det beror som sagt helt på hur jag lyckas i övrigt :D

En tjejklassiker består av fyra olika lopp. På skidor i form av Kristinaloppet, TjejVasan eller KortVasan. På sadeln runt Tjejvättern. I vattnet genom Vansbro Tjejsim och till sist en springtur i Lidingö Tjejlopp, enkelt va!? ;)


/U

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

jag är SÅ sugen på att göra en klassiker!!:D

2011-11-30 @ 16:36:57
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0