första arbetsdagen som fru...



Blekte faktiskt mina tänder innan bröllopet med produkter från simplesmile och jag är så himla glad för det. Gjorde inte det minsta ont, men å andra sidan beställde jag ett kit för de med känsliga tandhalsar (för man vet ju aldrig) så det kanske var det som gjorde det?! ;) Nu kan man i alla fall äntligen le ordentligt utan att behöva oroa sig för gula tänder :)


Då var första arbetsdagen som fru avklarad och är precis hemkommen efter min färd på cykeln. Blir att kasta i sig något snabbt idag innan jag ska iväg och zumba lite på IKSUs utomhuspass inne i stan. Jag som fick testa zumba på min möhippa var inte sen att hänga på då sötaste S frågade mig häromveckan. Däremot bangade jag ur på Afron, men nu minsann. Nu är ekorrhjulet igång och jag mår bättre än på länge även om det var lite ångestladdat vid sängdags igårkväll. Detta år är verkligen mitt år (och Rs år såklart också) och nu kan det bara bli bättre :)


/U

Kommentarer
Postat av: Josefine

så fin du var!klänningen passade verkligen dig, jättefin :) hoppas både fransar o naglar hållt bra :)

2011-07-16 @ 00:52:05
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0