höstkryssning...


Tallinn är Estlands huvudstad och sägs vara ett idealiskt resmål om du vill kombinera den moderna världens bekvämligheter, livligt nattliv och härliga äventyr med en rik kulturscen, historiska miljöer och få ut det mesta av din resa.


Efter många om och men kunde äntligen en kryssning till hösten bokas in. Det kommer bli jag, min mamma och en av mina två systrar som i slutet på september flyger ner till Stockholm för att sedan kliva på ett av Östersjöfartygen till Tallin. Det har varit minst sagt bökigt att få ihop allt när kryssningen löper över både vardag och helg och tyvärr slutade med att min ena syster inte kunna komma med men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen :) Längtar efter att få kryssa, äta och dricka gott, strosa och gå på spa med min familj :)

För mig och R väntar ju dessutom mest troligt en resa i november-december som blir pricken över i:t för detta 2011 :) Den resan är dock inte bokad då vi inte är säkra på vart vi vill åka än, men får väl överlåta bestämmanderätten till födelsedagsbarnet :) Har dock suktat efter Barcelona under en längre tid, men jag är även superdupersugen på en tripp till New York även om tanken var att vi skulle åka till staterna till våren. Vi får helt enkelt se vart vi hamnar :) I-landsproblem utan dess like! ;)

 
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0