i want...


Fiiiin blus helt i min smak från Lindex som passar perfekt både till vardags och till fest...

En MacBook Air eller Pro som jag är helt såld på men som jag inte vet om jag är beredd att lägga ner 15 lax på...

Väska från Lilly of Sweden som jag behöver då min nuvarande väska börjar ha sett sina bästa dagar...


En Canon 550D som jag hade tänkt investera i till bröllopet men som fick vänta lite på sig med en "skenande" budget ;)


Inte länge kvar till min födelsedag nu och listan på alla saker jag vill ha är lååång. Misstänker dock att jag får investera i de flesta saker själv eftersom att det inte är direkt billiga saker men drömma får man alltid göra :) Känns lite småfattigt såhär efter bröllopet men jag smider redan planer på hur vi ska spendera våra pengar det kommande året vilket gör min make smått frustrerad ;)

Hade tänkt mig en tur på stan under gårdagen för att investra i några mycket viktiga saker men det får bli idag istället :) Sedan är det bara vänta ut vår löning om två veckor så jag kan stilla min abstinens ytterligare för ni ska inte tro att dessa objekt här ovan är det enda jag önskar mig ;) Mycket vill ha mer som man brukar säga...


/U

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh! En sån kamera har vi och är grymt nöjd med den. :) Men nu börjar det bli dags att uppdatera objektivet till bättre zoom.. :)

2011-07-17 @ 10:38:51
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0