klassiska stövlar från viking...

 
Riktiga stövlar a´la Viking. Nu är jag redo för hösten och dess aktiviteter...

Det har klickats hem både det ena med det tredje senaste tiden och nu senast fick jag hem mina nya stövlar. Kanske inte är världens bästa färg på ett par stövlar men det struntar jag i. Dessa kommer jag använda vid både helgutflykter, bärplockning och eventuell en eller annan dag i skogen med min man. Skor är till för att förbrukas så om dessa har sett sina bästa dar till nästa år får jag väl helt enkelt köpa ett par nya ;)

Nu blir det att krypa upp i soffan med en av mina nya böcker. Är helt slut i både kropp och knopp efter gårdagens prommenix med S i SM-spåret. Helt sjukt mycket backar. Gissa om jag var glad idag när maken sa att jag kunde ta bilen till jobbet istället för att cykla. Total lycka! :D


/U


Kommentarer
Postat av: Martina

Jäklar vad snygga! :)

2011-07-28 @ 16:36:48
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0