fredagsmys...

  
Blev en Allstar plate med miniburgers, smarriga chicken wings, möra baby back ribs och massor av nachos med alltifrån salsa, smältost och gucce *gott gott* Förstår ni mitt sug efter en ordentlig kamera förresten? ;)


Finally friday eller vad är det man brukar säga? ;) Så var denna första arbetsvecka avklarad i alla fall och det har ju gått riktigt bra dessa två första dag. Har varit superinspirerad i mitt nya projekt att tiden nästan var för kort idag. Bäst att smida medan järnen är varma, eller hur!? :)

Förutom att spendera gårdagen till att gå igenom alla mail hann jag även boka en liten tjänsteresa ner till Öret i mitten av augusti. Synd bara att vi ska flyga dit på morgonen och sen åker hem samma kväll. Har ju sett att det finns en del spännande butiker i den stan via en av mina favoritbloggar, men kommer knappt få se dagens ljus med tanke på den dagordning som är satt :S

Helgen ligger i alla fall fri men vi har surrat om lite bio med tillhörande middag och en liten picknick om vädret tillåter men vi får se. Middag på stan fick vi ju som bekant tidigare i veckan vid vår lilla tripp in till stan, men är supersugen på att kolla in en tapasrestaurang som alltid varit fullsatt hittills fast vi kanske spar på den upplevelsen och satsar på någon av båtarna som ligger längs umeälven sommartid...


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0