på kyrktrappen...


  
Hade ju som sagt tänkt publicera inläggen från vår stora dag allt eftersom hur dagen såg ut men har haft det ganska jobbigt med att inte publicera något så nu skiter jag i det även om dom inte kommer i rätt ordning. Får väl ändra publiceringsdatumet senare i värsta fall ;)


Även om vi inte fått bilder från alla än kan jag stoltsera med över 500 bilder av bara några få personer. Kommer nog lyckats fylla både ett och annat album och dessutom någon eller några ramar här hemma.

Investerade i x antal ramar vid vårt senaste besök till IKEA under förra veckan. Den resekassa som inte gick åt under resan till Cypern gick nästan åt men jag tänkte att min man skulle bli glad om det blev över lite ;) Hur som helst, tur att man kan handla med euro på IKEA i HaparandaTornio, allt känns dessutom så mycket billigare ;)


/U


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa jag kan tänka mig att det är en trevlig vandring. såg att det gick cykla ner från strömpilsbron ner till ön,det visste jag inte..tragiskt nog. Så nästa tur blir helt klart på ön en sväng :) jag måste verkligen ta tag i hälsan..har helt förfallit. Men man ska ju ha något att göra i höst också :)



Stort grattis till att bli fru Björk! Ni var ett otroligt vackert brudpar! Superfin klänning också!

2011-07-11 @ 22:00:38
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Ida

Vad fina ni var på ert bröllop! ♥

2011-12-01 @ 01:46:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0