två favoriter...


Första plats för fotograferingen skedde vid Filipsborgs Herrgård som ligger intill älven. Här hade vi tänkt ha vår bröllopsfest från början men med det ostadiga väder som Sverige kan bjuda på valde vi en lokal där våra gäster rymdes istället (även om det blev knappt) för att slippa blöta skor och myggbett ;)


För er som inte har en prenumeration på mina inlägg via RSS eller Bloglovin tänkte jag bara meddela att flera bröllopsinlägg har publicerats längre tillbaka i historiken för att få allt i en följd, kunde inte med mig att allt kommer i oordning ;)

Fick med mig lite bilder från S efter måndagens promenad i Gammliaskogen och har nu hittat två nya favoriter :) Väntar med stor spänning på bilderna från fotografen nu. Så himla kul att se tillbaka på den största dagen i våra liv hittills :)


/U

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Underbart fina :)



Grattis & lycka till

Många kramar

2011-07-21 @ 21:32:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0