dagens höjdpunkt....



Fina Ida som ska ta vår bilder på bröllopsdagen har tagit dessa fina bilder på ett annat brudpar. Hade bokat in en träff med henne idag så det blev både lunch och lite rekning inför den stundande fotograferingen!


Blev en behaglig arbetsvecka på tre dagar med både after work med kollegor från söder, bröllopsfix och lite annat smått och gott innan vi igår styrde kosan norröver för en helg med familjen, vännerna och massa bröllopsförberedelse. Fatta att det bara är tre veckor kvar nu!!! :D

Under gårdagen hann vi umgås med både familj och vänner och idag blev min blivande ivägrövad för sin svensexa medan jag beställde blommor, var på konsultation hos frisören, rekade inför bröllopsfotograferingen.

Dagens höjdpunkt blev dock när jag tappade våra bilnycklar i havet så imorgon är det svärföräldrarna som sätter sig i bilen och kör söderöver för att hämta våra reservnycklar då jag absolut var tvungen att vila upp mig ;P


/U

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, vilka härliga bilder, vad duktig hon är.

ajaj, för att tappa nycklarna i havet...

2011-06-03 @ 22:27:14
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0