en shopaholic säger ja...

 
Med kanonväder ute avverkades kapitel efter kapitel i en av Kinsellas bokserier väldigt snabbt. Har riktigt gottat mig i soltolen ute på balkongen där jag legat och läst men nu är den slut och jag kan fortsätta med mina bröllopsbestyr ;) Fatta att vi är nere på en enkelsiffrig nedräkning snart, inte länge kvar nu *pirr pirr*


Hej världen! Det har verkligen varit det kanonväder dom hade lovat denna vecka och har inte haft hjärta att blogga när man kan spendera sin tid utomhus!

I onsdags började jag läsa det alla brudar borde läsa, dvs. klassikern "En shopaholic säger ja". Mitt i all jäkt och stress inför den stora dagen är det lätt att tänka och jämföra hur alla andra har det speciellt med tanke på "Fyra bröllop" som visas på TV4 nästan varje dag, kan väl säga att boken ger en ett bra perspektiv på vad som är det viktiga i all hets på vägen till det perfekta bröllopet. Jag och R går i alla fall från klarhet till klarhet och nu är det inte mycket att bocka av på den där förbaskade listan ;)

Blir att ta oss iväg för lite golfande på en liten stund, efter en repris från middagen igår bestående av hemmagjorda bugare, coleslaw och annat smaskigt. Till picknicken efter vår lilla competition (här spelas det minsann inte nått fjäskspel utan här ger vi järnet ska ni veta) har jag inhandlat lite smått och gott som jag strax ska ta och förbereda. 

Hoppas verkligen att övriga Sverige har fått uppleva det fantasiska väder som vi nu haft den senaste veckan. På återseende!


/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0