i kyrkan...

 
På väg in i kyrkan fick alla gäster sig ett vigselprogram och en påse med ris av vårt fina värdpar som bestod av min äldsta syster och hennes man...


Så har vi varit gifta i två hela dagar och vad kan jag säga, det känns underbart med tanke på att vi nu är gifta och att alla verkligen hade superroligt på vår stora dag. Jag som haft megasuperångest för festen kan nu verkligen pusta ut när jag fått höra att allt var så himla bra :)

Både jag och R är i alla fall nöjda men helt slut efter dom tre senaste dagarna så det ska bli så himla skönt att bara få vara utan några måsten. Ikväll bär det iväg till huvudstaden och imorgon landar vi på den lilla ön i medelhavet och har då åtta dagar i värmen framför oss!!! :)


/Fru Björk

P.S. Har inte lyckats få tag i så mycket bilder än men jag såg att vår fotograf hade fått ihop 1000 bilder från fotograferingen så när jag väl få tag i en och annan bild ska jag försöka lägga upp dom här på bloggen...

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis Ulrika, så underbart att ni var nöjda!

2011-06-26 @ 21:17:46
URL: http://www.renaramagrekiskan.se
Postat av: Jeanette

Tack för senast - det VAR ett fantastiskt bröllop!!! Fint anordnat och jättefin stämning!!! Ha en bra semester! Kramar!!! /J

2011-06-26 @ 23:20:31
Postat av: Bella & Folke

Grattis grattis! väntar med spänning att få se lite bilder;-)Trevlig resa!

2011-06-27 @ 21:48:45
URL: http://bellaw.bloggagratis.se
Postat av: Bella

Stort grattis till giftemålet!!



Ta nu hand om varandra på allra bästa sätt!!



Kramar Bella

2011-07-02 @ 20:51:35
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0