kanonväder...

Måste nog köpa mig både en och två flaskor med bubbel för lite extra livsnjutning under helgen, att det dessutom är ljust dygnet runt (även om inte solen är uppe) gör det hela lite extra underbart :) I love sommaren!


Mitt i veckan dagen är här och bara två dagar kvar att jobba innan det blir helg igen. Hade inte suttit fel med några fler röda dagar ihopsvetsade ;) Har i alla fall redan gjort bort min shopping för denna vecka i form av min hårförlängning och inköp av både shorts och byxor, så det är raka spåret hem som gäller resterande dagar för att hinna njuta av solen, för vem vet när vi får se den igen?!

På tal om värme så ska det bli sjukt varmt i helgen så det får nog bli lite picknick, lite minigolf och kanske ett eller två dopp under helgen om vädret blir så bra som dom lovar nu. Har massor att göra till bröllopet men så länge som det inte blåser kan jag nog pyssla på rätt bra på balkongen utan några större bekymmer. Festhäften, vigselprogram, bordsplaceringsetiketter och lite annat smått och gott måste fixas snarast då det är fullt upp på schemat. Nu närmar det sig verkligen och bara 16 dagar blir jag fru!! :D Vad tusan ska jag hitta på när allt detta är över? Kan tänka mig att det kommer bli ett stort tomrum men jag får se till att fylla det med minnen min blivande och våra drömmar och förhoppningar om framtiden.


/U


P.S. Hur ser min blogg ut på era skärmar förresten? Hemma är bilden helt normal men på jobbet har hela fältet med text förflyttats mot höger och vet inte riktigt om jag kan göra något åt saken!?


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

det stör mig verkligen att det fortfarande står att det ska vara 23 grader och sol (planerad dag på stranden) men så regnar det ändå!

2011-06-08 @ 11:00:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! :) Hoppas din möhippa var fantastiskt underbar! Tyvärr begränsande min ekonomi mig att vara med,då alla slantarna har gått åt till köp av vår lägenhet. Får synas på annat sätt.Snart är den stora dagen här ! :D Ses i kyrkan. / Jenny

2011-06-08 @ 21:38:25
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: SOFIE

http://brollopspyssel.blogg.se/index.html



jättemånga roliga tips!!!



kolla in bloggtips på bröllopstorget.se! =)



shiiit ulrika nu är det snart din tur!!!!!



Hur känns det??? =))))



Kramar



PS!

din blogg ser normal ut hos mig=)

2011-06-09 @ 21:07:39
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0