leverans...


Kunde i onsdags hämta ut den sista leveransen inför bröllopet som bland annat bestod av sött "Wedding Rice" i form av små hjärtan, för att våra gäster ska kunna önska oss evig lycka ute på kyrktrappen...


Torsdag kväll och imorgon är det helg. Har haft fullt upp i veckan med både jobb och bröllop, men jag älskar att ha mycket att göra och börjar faktiskt kunna hantera lite puls nu för tiden *woho*

Med det mesta förberett inför den stora dagen här hemma kommer vi förhoppningsvis kunna koppla av och bara njuta innan vi beger oss norrut på tisdag. Imorgon ska inlagorna till festhäftena skrivas ut (har rent ut sagt haft ett helvete med att skriva om egenheter och trevligheter gällande våra gäster, men nu är det gjort) och sen är det bara fästa ihop dessa med omslagen som jag förberett. Vi måste givetvis packa och grejja inför våra resor men det ska vi nog lösa med hjälp av alla listor jag gjort ;)

Nu ska jag strax för en gångs skull försöka ta mig i säng tidigt så jag kan köra en riktig PW imorgon bitti pigg och alert :)


/U - med 8 dagar kvar som superpirrig fröken!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ojojoj! Snart är det dags. Gud så underbart!! =)

2011-06-16 @ 21:52:38
URL: http://www.renaramagrekiskan.se
Postat av: FruSofie

Åhhh vilket sött ris!!!!

Vilken underbar dag du har framför dig, önskar er all lycka <3



Jag älskar med vita hus så är så glad över att jag får ett eget nu hihi.



trevlig helg!

2011-06-17 @ 13:57:48
URL: http://alltforforaldrar.se/frusofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0