äntligen helg...

 
Förutom att färdigställa allt innan både semester och bröllop önskar jag mig minst en kväll med solens varma strålar tillsammans med lite mousserande på balkongen *lovely*


Blev en extra timme på jobbet idag för att hinna avsluta en del projekt. Bara ca en och en halv dag kvar till semestern så det är med andra ord mycket att stå i, men jag har i alla fall fullt upp vilket gör att tiden går aningen fortare, I like! :) Har dessutom hunnit med både lönesamtal och lönesättande samtal under veckan så i oktober får jag ta del av min nya lön :)

Efter en kämpig cykeltur hem väntade både supegod sushi och ett glas rosé på mig. Hur bra har inte jag det? ;) Kvällen har sedan spenderats med filmen American History X, som fortfarande rullar och som varit en av mina favoriter under många år. Har dessutom hunnit mysa i soffan och fixat med det sista pysslet trodde jag men givetvis tog en del av materialet slut. Får med andra ord ta mig en tur på stan under morgondagen för att kunna färdigställa saker och ting. Av alla syateljér och tygaffärer som finns i denna stad så borde ju faktiskt någon ha det jag söker?!


/U - bara sju dagar kvar tills jag blir fru! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0