första sommarmånaden...


Hade vi valt att önska oss några bröllopsgåvor på vår stora dag hade denna tavla från ISA definitivt funnits med på önskelistan. Har haft ögonen på den sedan jag såg den i Annas blogg för något år sedan...


Härliga onsdag! Höll nästan på att publicera ett inlägg med fredag som inledningsord men kom då på mig själv att det bara är onsdag och att vi har fem hela dagars ledighet framför oss *lovely* 

Bara några få timmar kvar på arbetet innan lite efterlängtad långledighet. Igår bestämde vi oss för att åka först imorgon så att man slipper känna stressen så jag ser fram emot en eftermiddag och kväll denna första juni där jag får varva ner och pota på därhemma med det ena och det tredje, en god natts sömn, en långpromenad imorgon och sen kunna njuta av bilfärden uppåt landet. Har redan inbokat några av dagarna där hemma men det finns som tur var utrymme för lite spontanitet också.


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0