känslorna svämmar ut genom öronen...

  
Var en liten ninis som gömde sig i vår lilla present till underverket tillsammans med en söt röd klänning med vita prickar och leggings som jag dock misstänker var alldeles för stora för lilla Ella... 


God förmiddag så här 10 dagar innan bröllopet! :)

Igårkväll hade jag en sån där ångestladdad kväll som jag får ibland men lyckades ta mig ur tankarna, fokusera på nuet, hur lycklig jag faktiskt är och till slut somna. Är så proppfylld med känslor som jag inte vet vart jag ska ta vägen med, men det finns knappast någon som kan klandra mig med tanke på vad som varit, vad som sker och för vad som komma skall... 

Att jag dessutom längtar ihjäl mig efter min familj och våra vänner gör inte saken lättare. Får helt enkelt dränka mina sorger i lite shopping nästa månad, då denna månads lön kommer att ta slut illa kvickt efter höjt pris på bröllopsmiddagen och lite extrainköp :I Ska i alla fall bli ett sant nöje att kunna slösa pengar på de och det som ligger oss nära hjärtat istället för att ytliga ting till bröllopet även om det varit trevligt det med ;)

Idag väntar den sista inprovningen av klänningen och kostymen och så ska Mr. R frisera sig :)


/U

Kommentarer
Postat av: Mobil kommentar

Alltså jag blir. Nervös o får ont i magen bara jag läser tin text o vad ni har kvar. Att göra man får va glad om man går ngn sömn alls den sista veckan! ;-) jag e dock övertygad att allt kommer gå bra!!!!



Vad knasigt för oss har alltid buffé varit billigast över allt...:-S

2011-06-15 @ 12:08:22
Postat av: Sofie Childs

Att läsa om Bröllop och bebisar slår aldrig fel, det skriker lycka :D

2011-06-15 @ 15:20:36
URL: http://sofiechilds.blogg.se/
Postat av: Sofie Childs

Du borde inte ha prestationsångesten, det är din och din blivande mans dag. Huvudsaken är att ni blir nöjda med dagen och det kommer ni bli bara ni har varandra och alla nära och kära vid er sida.



Det kommer bli en underbar dag :D

2011-06-16 @ 07:43:40
URL: http://sofiechilds.blogg.se/
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Åh, så himla spännande! Att samla sin släkt och sina vänner till bröllopsfest är verkligen magiskt. LYCKA TILL med allt som väntar! Kram

2011-06-16 @ 10:43:27
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0