välkommen till världen...


Med sina 2440 g och 45 cm fick lilla Ella den 2 juni 2011 äntligen träffa sin mamma och pappa. Och jag är alldeles övertygad om att föräldrarna fick skåda det vackraste som någonsin befunnit sig på denna planet...  


Så har en liten tjej äntligen fått se dagens ljus om än tre veckor för tidigt och kan inte annat än glädjas åt lilla Ella som förhoppningsvis får komma hem med sina föräldrar snart. Grattis A och D!

Kunde givetvis inte motstå att köpa en liten gåva till det lilla underverket när jag var med mina systrar på en liten shoppingtripp under helgen men den kan jag givetvis inte visa upp här då jag vet att mamma A kikar in här nu och då ;)

All kärlek till er!


/U


Kommentarer
Postat av: ☆ Blivande hemmafru & Gravid v25 ☆

sv, Tackar :) önskar er detsamma!! :)

Kram

2011-06-08 @ 09:53:15
URL: http://mellie.se
Postat av: Anna

tack så mycket, vad fint skrivet!

2011-06-10 @ 22:46:46
Postat av: Anonym

Men gud vad lustigt!!!!



Jag trodde ett tag att vi kände samma personer för vi har också fått en Ella i bekantskapskretsen som vägde något på tvåtusengram och som kom i början av juni!!!!



Men de har initialerna O och M...



:)



Kramar!

2011-06-12 @ 14:47:41
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0