bareMinerals...

 
Hela åtta delar följde med i startkittet som jag beställde under förra veckan. Leveransen har kanske inte varit den snabbaste men priserna hos feelunique.com är helt oslagbara :)


Onsdag förmiddag och jag har redan hunnit avverka ett möte på stan som gick väldans bra, nu är det bara ett beslut kvar att fatta...

Vid beställningen av Redkenprodukterna för ett tag sen passade jag även på att köpa ett startkit med bareMinerals som alla utom jag verkar använda :) Har tittat på den medföljande DVDn där man förklarar hur produktena ska appliceras och vilka effekter var och en av produkterna har. Nu är det bara för mig att skrida till verket och börja användningen :)

Hoppas att vara så haj på appliceringen att jag kan lägga min egen make på den stora dagen. Kommer antagligen bli en kompletterande beställning om något tag för att få den där rosiga looken som jag eftersträvar :)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0