lördagsfunderingar...


Nu när jobbet gått över i en tillsvidareanställning börjar det vara dags att planera inför sommaren. Vi har förvisso bröllopet med tillhörande bröllopsresa spikat men resterande delen av sommaren skulle jag gärna glida runt i en båt som denna (priset var dessutom väldigt rimligt). Perfekt att sova och kunna laga mat i samt för att köra upp med till skärgården och sommarstugan därhemma...


Så var det lördag kväll och halva helgen kvar :) Här har det varit full rulle sedan i måndags och fram tills igår. På tisdag stod vi för mat och husrum åt Rs ena syster då hon var här nere i samband med jobbet, men det var så trevligt så :) I onsdags stod en intervju på schemat och i torsdags representerade jag och min kollega vår arbetsgivare på NTFs årsmöte. Igår firade vi in helgen med ett erbjudande om en tillsvidareanställning åt mig samt med mitt efterlängtade WII. Tanken var dessutom att vi skulle få gäster i form av Rs bror med fru över helgen men som tyvärr fick ringa och lämna återbud på grund av halsfluss men vi hoppas såklart att det inte dröjer länge innan vi kan boka in något nytt. Oss går det ingen nöd på i alla fall och måste ändå säga att det var välbehövligt med lite slötid denna helg då jag åker på tjänsteresa under flera dagar nästa vecka och inte kommer hem förrän på fredag eftermiddag. 

Nu väntar lite kvalitetstid med min blivande make i soffan. Kom precis ur duschen efter diverse kurer så jag hoppas att filmen är så pass lång att håret hinner torka upp någorlunda innan det är dags att slå igen dom två blå...

God natt vänner!


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0