under 100 dagar...


Nu har inbjudningskorten börjat trilla ner i en och annan brevlåda så då passar jag på att visa upp helheten för er som kanske är nyfikna. Korten blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men är ändå riktigt nöjd med slutresultatet :)


Idag är vi nere på tvåsiffrigt, och med andra ord 99 dagar kvar tills vi skrider till altaret. Jag kan inte förstå vart tiden försvinner även om mer eller mindre allt är färdigt. I måndags skickade vi som sagt iväg våra inbjudningskort till alla våra nära och kära. Jag kan bara hoppas och drömma om att alla vill vara med och fira denna fantastiska dag tillsammans med oss ♥

När jag och R bestämde oss för giftemål och när han sedan friade till mig visste jag precis vad jag ville att vårt bröllop skulle se ut. Som liten drömde jag om min prince charming och nu står han vid min sida på vägen att ta det största steget här i livet tillsammans ♥


Inbjudningskorten steg för steg:

   
  


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vilka fina inbjudningskort! har ni gjort de själv o hur? de där plastkuverten var får man tag på de? o hur funkar det?



vad shyssta ni var med ett så sent OSA datum vi tänkte vara lite hårda med slutet av Maj.. (gifter oss 6/8)



nu ska jag äta lunch o gå igenom alla dina bröllopsinlägg! =)



Kramar



PS!



är jättenyfiken på din klänning nu när du skrev så krypiskt. :)

2011-03-21 @ 13:11:39
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0