inspiration...


Såhär snygg vill jag också vara när jag och R gifter oss! ;)


Så var det äntligen fredag och ännu en arbetsvecka som kan bocka av senare idag. Känner verkligen för några extra dagars ledighet men ska det bli någon långresa till vintern är det bara till att spara på dagarna, synd bara att det är lite väl långt till påsk och lite extra ledighet...

Nu ska jag i alla fall ta itu med lite arbete för att senare kunna göra en tidig dag för att hinna knata ner på stan för lite inköp hem och till den blivande bruden ;)




/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Eva

Den frisyren påminner lite om min brudfrisyr.. =)

2011-03-21 @ 15:28:57
URL: http://www.renaramagrekiskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0