mina brudsmycken...

 
Fredagens tur på stan gav precis den utdelning som jag hade hoppats på då jag äntligen hittade mig de smycken jag så länge letat efter. Ännu en punkt att bocka av med andra ord. Har valt att inte bära dom klassiska pärlorna utan istället ha stenar i båda öron och runt halsen på den stora dagen för att matcha mitt fina bling bling på fingret :D


Godmorgon måndag!

Är strax på väg till jobbet men tänkte slänga in ett litet inlägg för att inleda denna måndag. En ny vecka har tagit sin början och hela fem dagar att avverka till helg men som tur är kortas flera dagar av en aning på grund av en del inbokade möten. Ni kanske minns mina svimningsattacker? Sedan sist har dom tagit en herrans massa prover på mig och idag ska dom kontrollera mitt lilla huvud för att se att det inte finns något där som inte borde vara där.

Har varit en väldigt orolig tid som jag hoppas börjar vara på sin sluttamp nu så jag slipper lägga ner en massa energi på att gå runt med den där jobbiga känslan. Det har verkligen påverkat mig mer än vad jag någonsin kunnat ana och påverkar dessutom mitt förhållande till människor i min omgivning på både gott och ont. Jag har bland annat insett att jag behöver pushande människor med bra energi runt ikring mig och inte människor som är osäkra och ömkande.

Måste säga att det är väldigt intressant att se hur vissa perioder i ens liv kan ge större självkännedom än vad man kunnat tro och att man därmed kan utvecklas som människa :)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Isabella ( mamma till Eira)

Vilka fina smycken. :)

Mateus hittar du på presenta som ligger i hörnet av fiket smäck. :)

2011-03-07 @ 19:41:42
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilka underbara smycken. Ha en fin kväll.

2011-03-08 @ 19:03:28
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Sofie

å vad fina de där kan jag också tänka mig, var köpte du de? =)

2011-03-21 @ 13:13:55
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Sofie

å vad fina de där kan jag också tänka mig, var köpte du de? =)

2011-03-21 @ 13:14:11
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0