nytt till håret...

 
Mitt förra inköp av shampoo och balsam har räckt i nästan ett helt år så jag var minst sagt sugen på något nytt när jag såg att flaskorna höll på att sina. Denna gång föll valet på Redken Body Full då mitt hår består av många, tunna och fina hårstrån som behöver all hjälp på vägen för att inte vara fullständigt platt...


Veckan har börjat lungt men kommer nog få fart under onsdagen då jag och två av mina kollegor väntar svar från x antal personer som ska berabetas tills det är dags för en resa söderut igen under nästa vecka. Förutom mina timmar på jobbet ska jag försöka hinna med att få en klipptid för fräscha upp mitt vintertrötta hår...

Ikväll är det återigen dags för "En unge i minuten". Förra veckan missade jag programmet men var inte sen med att kika på TV4play dagen därpå. Måste säga att jag är riktigt fascinerad av de små liven, graviditeter och förlossningar av någon konstig anledning även om det dröjer än ett tag innan det är dags för mig och R att sätta igång med bebisverkstad :)



/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0