pysselverkstad...

 
Kanske inte så svårt att urskilja färgtemat för detta bröllop om man räknar in de små rosa kivisarna som pryder soffbordet just nu ;)


Lördagen och söndagen har gått i pysslandets tecken i sällskap med både VM och Vasaloppet :) Trodde minsann att jag skulle hunnit längre än vad jag gjort men det tar sin lilla tid att pyssla ihop dessa små kort. Insåg dessutom att organzabanden inte räcker fast jag tyckte att jag drog till med några extra meter, så det blev en liten kompletterande beställning nu på eftermiddagen. Hoppas att banden kommer fort så vi kan få iväg inbjudningarna fortast möjligt. Känner mig lite småstressad på den fronten då jag hört och sett att andra som har sitt bröllop efter vårt redan hunnit skicka ut sin inbjudningar. Där fick man för att man litar blint på bröllopsplaneraren från de otaliga tidningar som hägrar i vår tidningskorg här hemma :)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahhhhhhhhhh! Nu ser jag! =) Var beställde du ifrån?

2011-03-21 @ 13:15:38
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0