tatueringsfunderingar...

 
Nu när jag lyckas övervinna ännu en rädsla får det bli en liten tatuering ala Beckham/Jolie till mig själv. Måste bara bestämma mig för vilket variant som ska ristas in längs ryggen...


God afton tisdag! Har varit en riktig superduperdag på jobbet idag och jag känner verkligen att jag trivs när jag får ånga på med sånt som jag känner att jag kan och är bra på. Man kan knappast må bättre. Nu är det bara att vänta på att det sätter igång på riktigt :D

Kanske är en blandning av sommartid och en skön helgs avkoppling och uppskattning som gör att allt känns så himla bra just nu. Fick dessutom en present av R i form av en spabahandling eller två som extra pepp för att jag har börjat kunna koppla av lite mer och för att min tjänsteresa gick så himla bra sist. Har därför tänkt unna mig själv någonting och tanken att jag nu ska skaffa mig en tatuering. Har länge funderat på en och efter allt som har hänt det senaste året känns mina funderingar helt rätt. Nu är det bara kolla upp vart man kan få en riktigt snygg tatuering, för även om det "bara" är några ord som ska tatueras in på min rygg ska den sitta där för resten av mitt liv :)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0