mitt i veckan...

 
Just nu pryder några körsbärskvistar köksbordet här hemma och jag hoppas att dom ska slå ut vilken dag som helst...


Så var det onsdag än en gång och dagen har varit en av de sämre på väldigt länge. Har känt mej ofokuserad till max på grund av denna oro som jag nämt tidigare och valde att traska hemåt lite tidigare för att ta igen det imorgon då R ändå ska iväg på tjänsteresa över natten. Håller tummarna att det ska gå bra att vara själv eftersom att det skulle kännas som en seger för mig just nu och antagligen känna att jag har större kontroll över mitt liv efteråt :S

Om allt går vägen (vilket också är min ambition) ska jag minsann unna mig något roligt :D


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är så fint med björkris.



Hoppas oron släpper. Ha en fin dag.

2011-03-10 @ 10:18:13
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas att allt är i sin ordning! O att din oro kan släppa. Verkligen inte lätt då man är orolig för något. Då finns de där hela tiden. Håller tummarna för dig!



Sv: Den glada nyheten kommer jag inte avslöja än på ett tag ; - )



KRAMISAR & Ta hand om dig!

2011-03-10 @ 15:46:59
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0