utmaning...

Tisdag idag och sitter på jobbet och har lite dåligt med sysselsättning just nu. Allt är förberett inför tjänsteresan imorgon och allt annat även avbockat och avklarat. I brist på annat slänger jag därför ut ännu en utmaning här på bloggen...


1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Pluggade mitt första år på gymnasiet och var grymt irriterad på att bo i världens ände som vi flyttade till efter att min mamma hade kilat stadigt med K under ett par år. Efter en tids gnatande och tjatande fick jag äntligen flytta därifrån och närmare både skola och vänner ♥

2. Vilka fem saker finns på att-göra-listan idag?
Besikta bilen, retunera ett HMpaket, packa och tvätta inför min tjänsteresa imorgon och laga mat. Roligare än så blir det inte. Ska förstås hinna köra lite yoga och en boxningsmatch mot R också innan denna tisdag är slut ;)

3. Godis jag gillar?
Min smak varierar väldigt mycket men lakrits i alla dess former och surisar finner man rätt ofta i min godispåse :)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljadär?
Njuta till fullo, uppfylla alla mina och Rs önskningar och göra livet drägligare för våra nära och kära :)

5. Städer/orter jag bott i?
Kalix, Luleå och Umeå.



/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0