vårdagjämning...

 
På torsdag efter möte på möte fick jag och kollegan möjlighet att göra Borlänge och äntligen fick jag tag i dessa påskägg som jag letat efter sedan förra året. När jag hittade dom inne på Indiska för 79 kr styck var det bara att slå till :)


I måndags var det vårdagjämningen, igår våffeldagen och i natt ändrar vi till sommartid. Det bara skriker vår! En tripp hemåt vore med andra ord på sin plats för att hinna med lite skoteråkning, grillning och sol. Då denna helg redan är planerad med en middag med hockey idag och med en avkopplande dag på IKSU spa imorgon, lutar det mot en tripp norrut till helgen för både det tidigare nämnda samt för att hinna träffa våra nära och kära. Woho, vad jag längtar! :D

Blir minsann att planera varje minut för att få ut så mycket som möjligt av nästa helg. Det var verkligen synd att påsken inföll så sent i år eftersom möjligheterna till skidåkning och skoteråkning är väldigt små då.

Nu är det bäst att sätta igång med dagen. Helgfrukost och helgpromenad väntar härnäst innan det är dags att göra sig i ordning för våra planer för dagen som även inkluderar en tripp på stan innan det är dags att sätta sig tillrätta för den tredje matchen av sju mellan Luleå och Skellefteå.


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0