1 månad...

  
 
Med vitt tema finns det mycket att ta till för både dekorationer och bukett. Misstänker dock att häggen och eventuellt syrenen har hunnit blomma ut inom fem veckor, men dom hade sanneligen gett en helt fantastisk doft i festlokalen...


Passar på att publicera ett litet inlägg såhär strax innan lunch denna tisdag. Nu kan nedräkningen börja på riktigt i alla fall. Men även om jag har stenkoll på hur länge det är kvar tills vi blir man och fru och har haft kvar så är det idag exakt en månad kvar tills vi står där framme.

Vid den här tidpunkten sitter jag nog hos min frisör och blir tillfixad. Har fortfarande inte bestämt mig ifall jag ska låta henne göra min brudmake också men den frågan löser sig nog nästa fredag då jag ska på konsultationen :D Det ska i alla fall bli helt underbart och jag hoppas verkligen att jag inte missat något viktigt i bröllopsplaneringen!!


/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0