årets första rosé...

 
Förra helgen kunde jag äntligen avnjuta årets första rosé. I helgen har det dock varit lite sämre med den varan då molen hängt tunga över Umeå...


Efter en vecka full av aktiviteter med både en tjänsteresa till den soliga huvudstaden, möten i plural och hårfix till bröllopet var helgen mycket välkommen även om Umeå inte har inte visat sig från sin bästaste sida denna sista helgen i maj. För mig kunde det inte ha spelat mindre roll då det var välbehövligt med både sömn, bröllopspyssel och mys. Tiden springer iväg alldeles för fort och ibland måste man bara stanna upp för att få andas lite... 

Även om den kommande veckan är kort, med sina tre arbetsdagar, kommer den bli aningen hektisk eftersom jag och två av mina kollegor får besök söderifrån för att köra igång testerna av det analysverktyg myndigheten ska använda i sin nya verksamhet *spännande spännande*

Nu är det mindre än fyra veckor kvar till semester, bröllop, vita stränder och turkost vatten, can't wait!!! :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0