balkongfix...


Just nu är balkonglådorna fyllda med små söta prästkragar men planerar att plantera vita eller ljust rosa perlagoner så småningom men tror inte riktigt att dom klarar sig än då frostnätterna kommer lite då och då...


I morse var det en mycket trött blivande fru som pallrade sig upp ur sängen efter en sen dag på jobbet igår. Fick mig dock en trevlig liten löptur i morse längs älven så allt är inte pest och pina. Men både kropp och knopp fick kämpa lite extra på cykelturen till jobbet som blev lite senare än vanligt, men tacka vettja flextid!!

Nu har nya balkongmöbler, blomlådor och blommor i alla fall fått komma på plats och jag fick till och med lite kvalitetstid på balkongen i söndags när jag somnade som ett litet barn invirad i filtar där ute efter lördagens pravader ;) Ser fram emot många varma kvällar därute med ett glas rosé i den ena handen och en bra bok i den andra. Vardagslyx när den är som bäst! :) 

Happy Tuesday!


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Elin

tack :)

ja, mat är gott...alldeles för gott. jag ska köra stenhårt i två veckor med GI, sen får vi se vad det blir.

2011-05-10 @ 13:00:48
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0