besvikelse...

Tyvärr verkar det som att det inte blir någon tatuering innan bröllopet. Skulle ju ha gjort den under förra veckan som sagt men den blev ombokad till imorgon då jag och han som skulle tatuera mig inte var överens. Så jag fick därför extra tid att fundera på saken men så igår bestämde jag att om jag inte kan få den som jag vill, så vill jag inte ha någon alls.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag blev så himla besviken då jag verkligen var superpeppad förra onsdagen, men med tanke på hur stor den skulle ha blivit om man gör den enligt den bild jag visade tidigare, skulle tatueringen ha täckt hela ryggraden från nacken till rumpan vilket blev dubbelt så stort som vad jag hade tänkt från början. Hade han inte kunnat säga det innan jag hade betalat deposition och ställt in mig på att få den precis som jag tänkt mig?!!!

Men det är ingen ide att deppa ihop. Bättre att den blir som jag vill i både stil och storlek än att jag blir märkt för livet med något som inte känns helt hundra. Har dock varit i kontakt med en annan kille som jag vet är superduktig så vi får väl se om jag kan få som jag vill i alla fall ;)


/U 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0