reseplaner...



Till helgen är det dags att ta ännu ett steg i bröllopsplaneringen även om vår resa som sker i samband med bröllopet inte riktigt är vår riktiga bröllopsresa eller så kanske man kan kalla den för del 1? ;) Hotellen ovan är i alla fall våra favoriter just nu men vi får se i vilket land vi hamnar :) 


Vi har inte riktigt kommit oss för att boka någon bröllopsresa i samband med bröllopet än då jag kännt att det måste vara något extra vilket jag också vill men nu har jag tänkt om lite. Resan i samband med bröllopet kommer därmed bli lite mer av en semesterresa eller del 1 av vår bröllopsresa vilket gör att jag känner mig väldigt nöjd med en kortare resa och kan därmed släppa på kraven då jag vet att del 2 blir lite mer speciell :)

Vår riktiga bröllopsresa kommer ske under vintern 2012 när man bara vill fly landet då kylan kryper ända in i benmärgen. Bali står fortfarande högt i kurs men även Mexico eller något annat exotiskt land är ställen som jag kan tänka mig att åka till. Därför passar en kortare resa alldeles utmärkt nu i sommar så vi kan vara borta mellan två och tre veckor i vinter och ändå hinna med en roadtrip efter bröllopet och första bröllopsresan och en stadsweekend i samband med min älskades 30 årsdag i höst :) Det låter som "två" helt strålande reseår då jag vill iväg på ännu en resa nästa år och USA klingar riktigt bra i mina öron om jag får säga det själv ;) Äntligen har vi möjlighet att göra de resor som vi velat göra under så många år :D


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Elin

vad härligt det såg ut :)

2011-05-12 @ 10:59:10
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0