fredag...

 
Blev en liten fotosession på arbetet i fredags efter att ha suttit i frisörstolen för lite färg till håret. Min nya hårfärg blev en riktigt riktigt mörk brun färg så det blir minsann lite BUS i helgen för att inte känna mig alltför blek såhär i början. Nästa steg i förvandlingen blir hårförlängningen den 7 juni. Känns lite som en repris från det året jag tog studenten då jag genomgick en liknande förvandling även om mitt hår är riktigt långt av sig självt nu. Men efter bröllopet tror jag minsann det blir att klippa till lite lugg ;) 
 

Väder: Riktigt höstrusk
Outfit: Linnekjol, leggings, en topp med puffärm, min nya sjal från CL och vita tygskor
Gjort: Jobbat (of course) Tagit steg 1 i förvandlingen mot min brudfrisyr och en shoppingtur på stan. 
Planer: Tända massa ljus, kura upp i soffan och bröllopspyssla
Middag: Pasta med salsicca, svamp och sparris
TV-program: Total Blackout

Roligare än så blir det inte...


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0