femte maj...

 
Äter i 95 procent av fallen yoghurt till frukost under veckorna och har nu hittat den bästa toppingen för att magen inte ska hinna kurra alltför mycket fram till lunch...


Hittade en liten lista på min småkusins blogg som jag hittat av en slump . Passar dessutom alldeles utmärkt för att ge ett litet livstecken från mig lite då och då so here it goes!

Frukost: Youghurt med frö- och russin müsli.
Väder: Strålande sol.
Kläder: Jeansleggings, tunika och ballerinor.
Humör: Lite sliten men glad som alltid :)
Gjort: Morgonpromenerat, morgonfixat, jobbat, spelat lite WII och fixat inför helgen.
Planer: Tänker sjunka ner i soffan med en kopp te och en av dom senaste tidiningarna när jag är färdig med fixandet.
Bästa: Att jag fick en hel natts sömn utan störningar igår natt.
Sämsta: Skavsår på hälen.
Lyssnar på: Adam Lambert.
Middag: Mango chutneylax.
TV-program: Fyra bröllop (what a suprise).
Kom-i-håg: helt fri från åtaganden :)


/Ulrika


P.S. Observera att kakorna i bakgrunden är Rs och inte mina ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0