inspiration...


Blir alldeles tårögd varje gång jag kollar igenom bildspelet som detta par har från sin stora dag...


God morgon lördag! Ska strax ut på en liten promenad då mina ben är helt slut efter mina löpturer i veckan. Har försökt köra varannan dag för att mogna in i min nya livsstil :)

Sist vi var hem till Kalix hann jag hursom inte träffa vår fortograf Ida som det var tänkt, men har suttit och jobbat ihop ett litet kollage med platser och inspirationsbilder till vår stora dag även om jag vet att Ida kommer klara uppdraget galant utan min lilla "piska" ;)


/Ulrika

P.S. Såg att länken för bildspelet blev fel och lyckas inte få fram rätt länkning men inlägget heter passande nog "Bildspel från bröllopet" för er som är nyfikna. Att man mixat in låten The Day After Tomorrow med Saybia gör det hela så underbart...

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har lite smått sprungit dom senaste månaderna, men imorgon börjar mitt 'nya' liv. då blir det hårdkörning både gällande mat o träning.



jag brukar också leta/hitta bloggar bland kommentarer. :)

2011-05-08 @ 11:23:52
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0