äntligen bokat...


Äntligen kan jag säga att jag ska tatuera mig längs ryggen med denna/detta "konstverk". Tatueringen kommer vara stående, cirka 30 centimeter lång och ungefär 4 cm bred, snyggt, snyggt! I'm so excited!!!


Nu har jag äntligen bokat in en tid för min tauering som jag funderat på att förverkliga sedan i mars och på onsdag så smäller det!! :D

Tatueringen har funnits med i mitt bakhuvud ett bra tag, ända sedan gymnasietiden, om än lite annorlunda form då jag ville ha kinatecken istället. Första året på gymnasiet fick jag efter lite gnat och tjat lov av min mamma att antingen pierca mig eller tatuera mig, men inte bägge och valde då en piercing, klokare då?;P

I verkligheten kommer tatueringen bli lite längre och lite bredare än på bilden ovan och då löpa längs med ryggraden som jag skrev i mitt senaste inlägg om tatueringen. Nu kan jag bara längta och hoppas på att den blir super och att den hinner läka ordentligt innan bröllopet :)


/U


Kommentarer
Postat av: Elin

yes...min tredje. och fler har jag på g (iaf i skallen) :) kommer lägga ut en bild på den när den är färdigläkt.

vad står det på din?

2011-05-23 @ 09:52:55
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Elin

blir nog bra/fint det :)

hoppas du visar resultatet sen.

2011-05-23 @ 13:11:25
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0