livet är underbart...

 
Istället för vita trämöbler till balkongen, som för övrigt hade blivit sviiindyrt, blev det istället svarta positionsstolar med ett minilitet runt bord. Men även om det är litet ryms både ett och två glas med bubbel ;)


Härliga liv säger jag då bara!

Om 34 dagar gifter jag mig, om 36 dagar är vi på väg till medelhavet för semester, idag är det helg och dessutom soligt trots att jag och Falcon fick uppleva en sturtskur på vår morgonpromenad idag, i torsdags lämnde jag in klänningen för sina ändringar och så blir jag ju en tatuering rikare på onsdag. Har dessutom inte haft några panikångestattacker på vääääldigt länge nu vilket måste betyda att jag mår väldigt bra just nu *peppar peppar* Det får minsann bli ett glas rosé senare i eftermiddag när solen ligger på balkongen för att fira livet som helt enkelt är underbart just nu!

Lördagens middag blir antingen hemmagjord pizza med ruccola, lufttorkad salami och lite feta på toppen eller en sallad med liknande tillbehör. Gott blir det hur som helst! :D


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0