solresa - check √




Efter att ha gnuggat geniknölarna med min andra hälft hittade vi riktigt rätt bland alla resmål. Att barn under 12 år dessutom är förbjudna gör ju inte saken värre för oss som är nygifta ;D


Utanför fönstren visar sig Umeå från sin lite sämre sida denna söndag. Tur att jag kom iväg på en ordentlig promenad igår så jag slipper ha dåligt samvete idag. Fick bästaste telefonsällskap under hela gårdagens prommis och måste säga att promenaden, trots att jag gick i en och en halv timme, kändes riktigt kort med rätt person i andra sidan luren. Tack till dig J och tack till den som uppfann handsfree! :)

Hittade dessutom allt jag skulle under min lilla shoppingtripp och lite till så jag är riktigt nöjd med gårdagen även om vår alldeles egna lilla Saade inte tog hem segern för Sverige...


/U

Kommentarer
Postat av: Elin

ja, han är så toksöt. längtar till helgen då jag får träffa han.

skulle också vilja ha en liten igen, alla är söta när dom är små. skulle det bli en till här så blir det en norrbottensspets...

2011-05-16 @ 22:38:51
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0